Number of the records: 1
Spotrebiteľské recenzie – vplyvný marketingový a predajný nástroj
Title Spotrebiteľské recenzie – vplyvný marketingový a predajný nástroj Parallel title Consumer Reviews – A Influental Marketing and Sales Tool Author info Miroslava Prváková Author Prváková Miroslava EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 157-164. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords nákup elektronický * digitalizácia * spotrebitelia * zákazníci * procesy rozhodovacie * rozhodovanie nákupné * recenzie * nástroje marketingové Annotation Vplyvom digitalizácie sa zmenil nákupný rozhodovací proces zákazníkov - spotrebiteľ sa stáva pozornejší a logickejší. V sektore poskytovania on-line služieb sa vyskytuje nový trend predaja – zákazník zákazníkovi. Štúdia Google – vplyv internetu na rozhodovací proces cestovateľov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01199-017, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 955 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1