Number of the records: 1
Senzibilita spotrebiteľa na vybrané formy mediálnej komunikácie
Title Senzibilita spotrebiteľa na vybrané formy mediálnej komunikácie Parallel title Consumer Sensitivity of Selected Media Communication Forms Author info Tomáš Fašiang, Tomáš Ružička Author Fašiang Tomáš Co-authors Ružička Tomáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Megatrendy a médiá 2017 : budúcnosť médií II. : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 25.-26.4.2017, Smolenice. S. 144-151. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2017 ; Megatrendy a médiá 2017 budúcnosť médií II. medzinárodná vedecká konferencia / Višňovský Ján ; Palovičová Zuzana. ISBN 978-80-8105-863-9 Note VEGA 1/0283/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * zdroje informácií * médiá Annotation Spotrebiteľské správanie - charakteristika a zmeny v spotrebiteľskom správaní. Výskum zameraný na poznanie preferencií slovenského spotrebiteľa. Hlavný zdroj informácií v procese nákupného rozhodovania. Hlavný zdroj informácií z hľadiska vekovej štruktúry. Dôveryhodnosť informačných zdrojov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01175-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 4.5 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1