Number of the records: 1
Automatizovaná konverzační rozhraní v bankovnictví: AI jako nástroj zefektivnění styku s klientem
Title Automatizovaná konverzační rozhraní v bankovnictví: AI jako nástroj zefektivnění styku s klientem Author info Jan Koudela Author Koudela Jan Source document Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 25, č. 3 (2018), s. 34-35. - Praha : 4H production, 2018. ISSN 1212-4273 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords inteligencia umelá * technológie informačné * technológie komunikačné * technológie nové * bankovníctvo * spokojnosť zákazníkov Annotation Interaktívne technológie v podobe inteligentných konverzačných robotov (tzv. chatbotov) si nachádzajú cestu do oblasti bankovníctva. Konverzačné roboty sú softvérové riešenia založené na umelej inteligencii (IA), ktoré poskytujú služby s nižšími finančnými nákladmi a s nenáročnou obsluhou. Pre banky je dôležité motivovať svojich klientov aby využívali službu chatbota, napr. znížením popatkov. Nevyhnutnosť je vopred si stanoviť všetky požiadavky na bankového robota, od zvolenej technológie, po osobnosť robota či históriu dát. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-5 + 5príl.
article
Number of the records: 1