Number of the records: 1  

Automatizovaná konverzační rozhraní v bankovnictví: AI jako nástroj zefektivnění styku s klientem

  1. SYS0241947
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20180412092501.8
    100
      
    $a 20180412a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Automatizovaná konverzační rozhraní v bankovnictví: AI jako nástroj zefektivnění styku s klientem $f Jan Koudela
    330
      
    $a Interaktívne technológie v podobe inteligentných konverzačných robotov (tzv. chatbotov) si nachádzajú cestu do oblasti bankovníctva. Konverzačné roboty sú softvérové riešenia založené na umelej inteligencii (IA), ktoré poskytujú služby s nižšími finančnými nákladmi a s nenáročnou obsluhou. Pre banky je dôležité motivovať svojich klientov aby využívali službu chatbota, napr. znížením popatkov. Nevyhnutnosť je vopred si stanoviť všetky požiadavky na bankového robota, od zvolenej technológie, po osobnosť robota či históriu dát.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0241718 $1 011 $a 1212-4273 $1 200 1 $a Bankovnictví $e odborný měsíčník pro profesionální finance $v Roč. 25, č. 3 (2018), s. 34-35 $1 210 $a Praha $c 4H production $d 2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001197 $a bankovníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0022767 $a Koudela $b Jan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180412 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.