Number of the records: 1
Automatizovaná konverzační rozhraní v bankovnictví: AI jako nástroj zefektivnění styku s klientem
SYS 0241947 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20180412092501.8 100 $a 20180412a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Automatizovaná konverzační rozhraní v bankovnictví: AI jako nástroj zefektivnění styku s klientem $f Jan Koudela 330 $a Interaktívne technológie v podobe inteligentných konverzačných robotov (tzv. chatbotov) si nachádzajú cestu do oblasti bankovníctva. Konverzačné roboty sú softvérové riešenia založené na umelej inteligencii (IA), ktoré poskytujú služby s nižšími finančnými nákladmi a s nenáročnou obsluhou. Pre banky je dôležité motivovať svojich klientov aby využívali službu chatbota, napr. znížením popatkov. Nevyhnutnosť je vopred si stanoviť všetky požiadavky na bankového robota, od zvolenej technológie, po osobnosť robota či históriu dát. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0241718 $1 011 $a 1212-4273 $1 200 1 $a Bankovnictví $e odborný měsíčník pro profesionální finance $v Roč. 25, č. 3 (2018), s. 34-35 $1 210 $a Praha $c 4H production $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001197 $a bankovníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 700 -1
$3 eu_un_auth*p0022767 $a Koudela $b Jan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180412 $g AACR2
Number of the records: 1