Number of the records: 1  

The Influence of Brand Image, Brand Trust, Product Quality, and Price on the Consumer’s Buying Decision of MPV Cars

  1. Title The Influence of Brand Image, Brand Trust, Product Quality, and Price on the Consumer’s Buying Decision of MPV Cars
    TranslationVplyv imidžu značky, dôveryhodnosti značky, kvality výrobkov a ceny výrobkov na rozhodnutie kupujúceho pri kúpe viacúčelového auta
    Author infoAmron Amron
    Author Amron Amron
    Source document European Scientific Journal. Vol. 14, no. 13 (2018), pp. 228-239. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2018. ISSN 1857-7431
    DOI 10.19044/esj.2018.v14n13p228
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionMacedonia, The Former Yugoslav Republic of
    Keywords kupujúci * automobily * imidž * značky * meno obchodné * kvalita * rozhodovanie nákupné * závislosť korelačná
    AnnotationZávislá premenná nákupného rozhodnutia. Testovanie modelu rozhodovania pri nákupe viacúčelových vozidiel (MPV). Model výskumu zahŕňa štyri nezávislé premenné: imidž firmy, dôveru v značku, kvalitu výrobkov a cenu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 13

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF310.3 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.