Number of the records: 1
Hodnotenie vybraných e-shopov s doplnkami výživy
Title Hodnotenie vybraných e-shopov s doplnkami výživy Parallel title Nutrition Supplements e-Shop Rating Author info Jamal Hasan Author Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Source document Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. S. 37-46. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4541-9 Note VEGA 1/0066/18 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords obchod elektronický * stránky webové * dizajn * výrobky * značky * ceny * komunikácia * výživa Annotation Vplyv športového životného štýlu na ponuku výživových doplnkov na trhu. Analýza e-shopov dvoch spoločností: Protein.sk a Namaximum.sk. Hodnotiace kritériá: produktová stratégia, cenová stratégia, distribučná stratégia, komunikačná stratégia a dizajn webovej stránky. Bodové hodnotenie a porovnanie dvoch e-shopov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00578-010, originál dokumentu
article
Number of the records: 1