Number of the records: 1
Prvý dojem je len raz
SYS 0250128 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20190114151850.6 100 $a 20190114a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Prvý dojem je len raz $f Michaela Petrášová 330 $a Oblasť kreatívnej polygrafie je v poslednom období dôležitou súčasťou marketingu s cieľom podporiť predaj produktov alebo služieb. Leták sa považuje za najsilnejší komunikačný kanál, prostredníctvom ktorého môže firma odkomunikovať akciové ponuky. Populárne sú aj pozvánky alebo vkladačky do časopisov či grafika s QR kódom. Okrem kvalitnej tlače je trendom zušľachťovanie tlačových materiálov. Základným znakom je originalita. Ekológia v tlači. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0249833 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 23, č. 6 (2018), s. 18-19 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005171 $a prostriedky reklamné 700 -1
$3 eu_un_auth*0065044 $a Petrášová $b Michaela $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190114 $g AACR2
Number of the records: 1