Number of the records: 1  

Consumer-oriented Sales Promotion of Organic Food in Slovakia and Czech Republic

  1. Title Consumer-oriented Sales Promotion of Organic Food in Slovakia and Czech Republic
    TranslationZákaznícky orientovaný predaj, podporujúci organické potraviny na Slovensku a v Českej republike
    Author infoPaulína Krnáčová, Martin Závodský
    Author Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Co-authors Závodský Martin
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 11, č. 2 (2018), s. 194-207. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords zákazníci * biopotraviny * predaj * Slovensko * Česko * stratégia marketingová * propagácia
    AnnotationSúčasný stav využitia marketingových nástrojov orientovaných na spotrebiteľa na trhu s biopotravinam na Slovensku a v Českej republike. Návrh odporúčaní na ich zlepšenie.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00787-003, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 39-40

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.