Number of the records: 1
Consumer-oriented Sales Promotion of Organic Food in Slovakia and Czech Republic
Title Consumer-oriented Sales Promotion of Organic Food in Slovakia and Czech Republic Translation Zákaznícky orientovaný predaj, podporujúci organické potraviny na Slovensku a v Českej republike Author info Paulína Krnáčová, Martin Závodský Author Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Co-authors Závodský Martin Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 11, č. 2 (2018), s. 194-207. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords zákazníci * biopotraviny * predaj * Slovensko * Česko * stratégia marketingová * propagácia Annotation Súčasný stav využitia marketingových nástrojov orientovaných na spotrebiteľa na trhu s biopotravinam na Slovensku a v Českej republike. Návrh odporúčaní na ich zlepšenie. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00787-003, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 39-40
article
Number of the records: 1