Number of the records: 1
Spotrebiteľský etnocentrizmus - skúmanie diferencií na základe deskriptívnych charakteristík spotrebiteľa
Title Spotrebiteľský etnocentrizmus - skúmanie diferencií na základe deskriptívnych charakteristík spotrebiteľa Author info Marián Čvirik Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický výzkum – prezentace výsledků doktorandů : recenzovaný sborník příspěvků z 5. ročníku konference doktorandů na na Vysoké škole finanční a správní, 16. května 2018, (Praha, Česká republika). S. 29-39 online. - Praha : Nakladatelství Vysoké školy finanční a správní, 2018 / Helísek Mojmír ; Boučková Žaneta ; Brada Jaroslav ; Ekonomický výzkum – prezentace výsledků doktorandů Konference doktorandů. ISBN 978-80-7408-181-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * etnocentrizmus spotrebiteľský * kultúra * štatistika * vek * ženy * muži * kraje * vzdelanie * príjmy * prieskum * Slovensko Annotation Hlavné pojmy: etnocentrizmus a jeho aplikácia na spotrebiteľské správanie. Prieskum, pri ktorom bola využitá kvantitatívna metóda dopytovania a 10-výrokový model CETSCALE. Výsledky prieskumu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 01110-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1