Number of the records: 1
Prijímanie inovácií elektronických produktov v okruhu slovenských spotrebiteľov
Title Prijímanie inovácií elektronických produktov v okruhu slovenských spotrebiteľov Parallel title Adoption of Electronic Product Innovation among Slovak Consumers Author info Angelika Csereová, Erika Seres Huszárik Author Csereová Angelika Co-authors Huszárik Erika Seres Source document Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest : zborník odborných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 22. novembra 2018, Hotel Krym, (Trenčianske Teplice, Slovenská republika). S. 55-64. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2019 / Kordoš Marcel ; Holomek Jaroslav ; Grenčíková Adriana ; Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8075-837-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords priemysel 4.0 * Slovensko * inovácie technologické * technológie nové * revolúcia priemyselná * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * produkty * hypotézy * marketing priamy * reklama * dotazníky * výskum Annotation Predstavenie najznámejšej teórie o difúzii a spotrebiteľských skupín, ktoré prijímajú produkt v priebehu času. Zisťovanie pomeru spotrebiteľov zábavnej elektroniky mladších a starších ako 36 rokov žijúcich na území Slovenska v jednotlivých spotrebiteľských skupinách. Zistenie času prijatia produktu. Posúdenie skorších a neskorších prijímateľov. Preskúmanie hypotézy o skorších prijímateľoch. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1