Number of the records: 1
Češi a reklama 2019
SYS 0252980 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20190409133705.0 100 $a 20190409a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Češi a reklama 2019 $f Jitka Vysekalová 330 $a Výsledky výskumu postoja českej verejnosti k reklame. Presýtenosť reklamou na internete a sociálnych sietiach. Reklama v mieste predaja. Pomoc reklamy pri nákupnopm rozhodovaní. Nákup na základe reklamy. Postoje k nevhodným témam v reklamách. Aká by mala byť reklama. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252891 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 29, č. 1 (2019), s. 6-9 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 700 -1
$3 eu_un_auth*p0052858 $a Vysekalová $b Jitka $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190409 $g AACR2
Number of the records: 1