Number of the records: 1
Development, Tendency, Testing and Success of Marketing Communications
Title Development, Tendency, Testing and Success of Marketing Communications Author info Petr Červenka, Jana Naščáková, Lenka Bednárová, Naqibullah Daneshjo, Erika Dudáš-Pajerská Author Červenka Petr Co-authors Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Bednárová Lucia EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document ICETA 2018: Emerging eLearning Technologies and Applications : Proceedings of the 16th International Conference, 15-16 November 2018, (Stary Smokovec, Slovakia). Pp. 87-92 online. - Danvers : Institute of Electrical and Electronics Engineers IEEE, 2018 ; ICETA 2018: Emerging eLearning Technologies and Applications International Conference. ISBN 978-1-5386-7914-2 Note VEGA 1/0251/17. - KEGA 026EU-4/2018. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition United States of America Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * kampane reklamné Annotation Súčasné tendencie ovplyvňujúce vývoj marketingovej komunikácie. Testovanie nástrojov. Selekcia reklamných médií. Výber miesta a trvania pôsobenia reklamy. Prevedenie, kontrola a úspech reklamných kampaní. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00097-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 749.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1