Number of the records: 1
Pricing of Consumers and Possibilities of Using the Theory of Mental Accounting in Marketing
Title Pricing of Consumers and Possibilities of Using the Theory of Mental Accounting in Marketing Translation Ceny spotrebiteľov a možnosti využitia teórie duševného účtovníctva v marketingu Author info Milan Oreský Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 19th International Joint Conference, May 24, 2019, (Prague, Czech Republic). Pp. 261-275. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Krnáčová Paulína ; Čajka Radek ; Černá Iveta ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-4620-1. ISSN 2453-6113 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * ceny * účtovníctvo * marketing * rozhodovanie nákupné Annotation Štúdium spotrebiteľského správania ako kľúčová oblasť pre vytváranie marketigových konceptov. Porovnanie súčasnej behaviorálnej ekonómie a súčasného marketingu, ich spoločné a odlišné prístupy pri nákupnom rozhodovaní. Súčasné trendy vo vývoji behaviorálnej ekonómie (mentálne účtovníctvo a marketing). Odpúračania ako aplikovať behaviorálnu ekonómiu v teórii a praxi. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00192-010, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 444.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1