Number of the records: 1
Budovanie značky ako súčasť personálneho marketingu
SYS 0255470 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20191119131236.7 035 $a 453e1a61-e9fc-4f6f-9629-e934bc19de3f 100 $a 20190609d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Budovanie značky ako súčasť personálneho marketingu $e diplomová práca $f Richard Holeček $g školiteľ: Natália Matkovčíková 210 $a Bratislava $d 2019 215 $a 75 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0067153 $a Holeček $b Richard $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0037254 $a Matkovčíková $b Natália $f 1982- $p EUBFPMKPM $4 727 $T Katedra manažmentu FPM 712 02
$3 eu_un_auth*k0001200 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra manažmentu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190609 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1