Number of the records: 1  

Vplyv etnocentrizmu na nákupné správanie generácií X, Y, a Z

  1. Title Vplyv etnocentrizmu na nákupné správanie generácií X, Y, a Z : bakalárska práca
    Author infoNikoleta Rybanská, školiteľ: Marián Čvirik
    Author Rybanská Nikoleta
    Another authors Čvirik Marián (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2019. - 48 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number906376

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce554.2 KBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.