Number of the records: 1  

Perception of Product Placement Usage by Slovak Consumers

  1. Title Perception of Product Placement Usage by Slovak Consumers
    TranslationVnímanie umiestňovania produktov slovenskými spotrebiteľmi
    Author infoMichal Budinský, Janka Táborecká-Petrovičová
    Author Budinský Michal
    Co-authors Táborecká-Petrovičová Janka
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 1 (2019), s. 23-33. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords umiestňovanie produktov * propagácia * spotrebitelia * stratégia marketingová
    AnnotationUmiestňovanie produktov, známe aj pod pojmom product placement, ako špecifická forma reklamy na propagáciu svojich produktov. Pohľad na pozitívne účinky spojené s využitím tohto špecifického nástroja. Jeden z týchto efektov sa prejavuje v zlepšení imidžu značky propagovaných produktov. Zmeny vo vnímaní značiek spotrebiteľmi v súvislosti s ich umiestnením.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF131.5 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.