Number of the records: 1
Perception of Product Placement Usage by Slovak Consumers
Title Perception of Product Placement Usage by Slovak Consumers Translation Vnímanie umiestňovania produktov slovenskými spotrebiteľmi Author info Michal Budinský, Janka Táborecká-Petrovičová Author Budinský Michal Co-authors Táborecká-Petrovičová Janka Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 1 (2019), s. 23-33. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords umiestňovanie produktov * propagácia * spotrebitelia * stratégia marketingová Annotation Umiestňovanie produktov, známe aj pod pojmom product placement, ako špecifická forma reklamy na propagáciu svojich produktov. Pohľad na pozitívne účinky spojené s využitím tohto špecifického nástroja. Jeden z týchto efektov sa prejavuje v zlepšení imidžu značky propagovaných produktov. Zmeny vo vnímaní značiek spotrebiteľmi v súvislosti s ich umiestnením. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 131.5 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1