Number of the records: 1
Consumer Behaviour Regarding Branded and Non-Branded Goods on the Mobile Phone Market: Impact of Experience, Price and Loyalty
Title Consumer Behaviour Regarding Branded and Non-Branded Goods on the Mobile Phone Market: Impact of Experience, Price and Loyalty Translation Správanie spotrebiteľov v oblasti značkového a neznačkového tovaru na trhu mobilných telefónov: vplyv skúseností, ceny a lojality Author info Marie Slabá Author Slabá Marie Source document Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 175, no. 1-2 (2019), s. 63-67. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2019. ISSN 1728-6239 DOI 10.21003/ea.V175-11 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine Keywords Česko * spotrebitelia * telefón mobilný * trh * tovar značkový * tovar * citlivosť * lojálnosť zákazníkov * nákup * správanie Annotation Analýza spotrebiteľského správania z hľadiska značkového a neznačkového tovaru a identifikácia rozdielov v ich nákupnom správaní na trhu mobilných telefónov v Českej republike. Tri sledované parametre, a to predchádzajúca skúsenosť, cenová citlivosť a lojalita zákazníkov. Hlavným cieľom prieskumu je zistiť, ktoré z jednotlivých parametrov ovplyvňujú zákazníkov, ktorí uprednostňujú značkový tovar, ako aj tých, ktorí uprednostňujú neznačkový tovar pri kúpe mobilného telefónu. Rozdiely v správaní spotrebiteľov pri nákupe mobilného telefónu v súvislosti s primárnymi demografickými premennými. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 657.7 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1