Number of the records: 1  

Strategic Customer Analysis Based od Balanced Scorecard

  1. Title Strategic Customer Analysis Based od Balanced Scorecard
    TranslationAnalýza stratégie zákazníka založená na metóde Balanced Scorecard
    Author infoSergey Krylov
    Author Krylov Sergey
    Source document Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Vol. 13, no. 1 (2019), s. 12-25. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2019. ISSN 1337-0839
    DOI 10.26552/ems.2019.1.12-25
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords manažment strategický * podnik * riadenie strategické * zákazníci * distribúcia
    AnnotationTeoretické aspekty aplikovanej strategickej analýzy zákazníkov založenej na hodnotení kritérií zákazníka prostredníctvom metódy Balanced Scorecard. Aplikácia konceptu Balanced Scorecard vo výskumnej činnosti distribúcie a riadenia predaja vyvinutej autorom. Analytické ukazovatele efektívnosti výkonnosti organizácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF447.1 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.