Number of the records: 1  

Readiness, Use and Enablers of Digital Customer Interaction Tools in Austria

  1. Title Readiness, Use and Enablers of Digital Customer Interaction Tools in Austria
    TranslationPripravenosť, používanie a aktivácia digitálnych nástrojov interakcie so zákazníkmi v Rakúsku
    Author infoMichal Wenzler, Michael Schmidthalter
    Author Wenzler Michal
    Co-authors Schmidthalter Michael
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 2 (2019), s. 2-9. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords Rakúsko * vzťahy so zákazníkmi * nástroje komunikačné * nástroje marketingové * služby digitálne * výkonnosť * médiá
    AnnotationPrvé holistické meranie pripravenosti rakúskych B2B spoločností na zlepšenie interakcie so zákazníkmi a výkonnosti predaja prostredníctvom aplikácie digitálnych komunikačných služieb.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF180.1 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.