Number of the records: 1
Readiness, Use and Enablers of Digital Customer Interaction Tools in Austria
Title Readiness, Use and Enablers of Digital Customer Interaction Tools in Austria Translation Pripravenosť, používanie a aktivácia digitálnych nástrojov interakcie so zákazníkmi v Rakúsku Author info Michal Wenzler, Michael Schmidthalter Author Wenzler Michal Co-authors Schmidthalter Michael Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 2 (2019), s. 2-9. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords Rakúsko * vzťahy so zákazníkmi * nástroje komunikačné * nástroje marketingové * služby digitálne * výkonnosť * médiá Annotation Prvé holistické meranie pripravenosti rakúskych B2B spoločností na zlepšenie interakcie so zákazníkmi a výkonnosti predaja prostredníctvom aplikácie digitálnych komunikačných služieb. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 180.1 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1