Number of the records: 1
The Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour
SYS 0259494 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074115.0 035 $a 147437 $2 CREPC2 100 $a 20191107d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a The Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour $f Štefan Žák, Mária Hasprová 301 $a VEGA 1/0657/19 330 $a Vysvetlenie hlavných pojmov (influencer, sociálne média, influencerský marketing). Možnosti spolupráce s influencermi. Príklad zo Slovenska. Opis výskumu zameraného na vplyv influencerov na správanie spotrebiteľa. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0259334 $1 010 $a 978-80-225-4646-1 $1 200 1 $a Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism $b elektronický zdroj $e Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic) $g Compiled by: Peter Červenka, Ivan Hlavatý, Oľga Škvarčeková (zostavovatelia) $g Editors: Róbert Rehák, Paulína Krnáčová $g Reviewers: Dana Benešová, Ferdinand Daňo ... [et al.] $v Pp. 477-486 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2019 $1 215 $a CD-ROM 507 s. [43,92 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048758 $a Škvarčeková $b Oľga $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0018218 $a Rehák $b Róbert $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003000 $a Benešová $b Dana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $4 675 $1 710 12 $a Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism $b International Scientific Conference $d 6. $e Mojmírovce, Slovak Republic $f 17.-18.10.2019 541 1-
$a Vplyv influencerského marketingu na spotrebiteľské správanie 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $p EUBOBFKMA $f 1970- $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20191107 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1