Number of the records: 1
Vizuálne podnety a responzívne správanie spotrebiteľov
SYS 0260209 LBL 00000nlm--22^^^^^---450- 005 20240502083742.7 010 $a 978-80-7598-573-6 035 $a 154542 $2 CREPC2 100 $a 20191209d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 135 $a do 200 1-
$a Vizuálne podnety a responzívne správanie spotrebiteľov $b elektronický zdroj $f Róbert Šlosár, Štefan Majtán, Peter Štetka, Nora Grisáková $g recenzenti: Peter Štarchoň, Miroslava Szarková 205 $a 1. vydanie 210 $a Praha $c Wolters Kluwer ČR $d 2019 215 $a CD-ROM 213 s. [9,48 AH] $9 9,48 301 $a VEGA 1/0876/17 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0050009 $a vedy kognitívne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002067 $a experimenty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002020 $a etika 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0046295 $a Šlosár $b Róbert $9 17 $r 1,68 $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $p EUBFPMKPO $9 16 $r 1,5 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0025179 $a Štetka $b Peter $p EUBFPMKPO $4 070 $9 33 $r 3,2 $f 1986- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0037122 $a Grisáková $b Nora $p EUBFPMKPO $4 070 $9 34 $r 3,1 $f 1978- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 702 -1
$3 eu_un_auth*0002184 $a Štarchoň $b Peter $4 675 702 -1
$3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $p EUBFPMKPM $4 675 $f 1951- $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20191209 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1