Number of the records: 1
Rola krajiny pôvodu vo vybraných problémoch marketingu
Title Rola krajiny pôvodu vo vybraných problémoch marketingu Translation Role of Country-of-origin in Selected Problems in Marketing Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 11, č. 2 (2019), s. 16-24 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords pôvod tovaru * marketing * marketing medzinárodný * marketing strategický * produkty * značky Annotation Význam a funkcia krajiny pôvodu vo vybraných problémoch marketingovej teórie i praxe. Produkt ako základ pri efekte krajiny pôvodu. Dve oblasti marketingu - medzinárodný marketing a strategický marketing. Využitie krajiny pôvodu a značiek. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00937-002, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 426.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1