Number of the records: 1
Pôsobenie konceptu krajiny pôvodu na nákupné správanie v kontexte generačného marketingu
Title Pôsobenie konceptu krajiny pôvodu na nákupné správanie v kontexte generačného marketingu Translation Effect of the Country of Origin on Purchasing Behaviour in the Context of Generational Marketing Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 11, č. 2 (2019), s. 25-38 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords pôvod tovaru * správanie spotrebiteľa * marketing * generácie * Slovensko Annotation Diferencie vplyvu efektu krajiny pôvodu na nákupné správanie jednotlivých generácií. Diferencie v percepciách. Aproximácia pojmu krajina pôvodu. Generačný marketing - fundamentálna charakteristika jednotlivých generácií (generácia svetových vojen, generácia X, generácia Y a ďalšie..). Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00937-003, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 729.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1