Number of the records: 1
Väčšina vrátených výrobkov ide opät do predaja
Title Väčšina vrátených výrobkov ide opät do predaja Source document Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 24, č. 6 (2019), s. 26-27. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords obchod elektronický * internet * zákazníci * podmienky platobné * lojálnosť zákazníkov Annotation Online predaj v európskych krajinách stále rastie, no nemôže sa spoliehať lojalitu zákazníkov. Veľká nevýhoda internetového nakupovania spočíva v množstve vráteného tovaru. Spracovanie vráteného výrobku je drahé, preto sa mu snažia obchodníci vyhnúť. Porovnanie e-commerce v Nemecku a Poľsku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-6
article
Number of the records: 1