Number of the records: 1  

Neuromarketing a aromachológia v zdravotnej a sociálnej praxi

  1. Title Neuromarketing a aromachológia v zdravotnej a sociálnej praxi
    Parallel titleNeuromarketing and Aromachology in Health and Social Practise
    Author infoVanda Lieskovská
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document RELIK 2019 : The 12th International Scientific Conference : Reproduction of Human Capital - Mutual Links and Connections. S. 293-301 online. - Praha : University of Economics, Prague, 2019 / Löster Tomáš ; Langhamrová Jitka ; Vrabcová Jana ; RELIK 2019 International Scientific Conference. ISBN 978–80–245–2329-3
    NoteAPVV-17-0564. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords neuromarketing * vzduch * emócie * služby zdravotnícke * služby sociálne
    AnnotationVymedzenie pojmov neuromarketing a aromachológia, fyziologická výstavba mozgu. Základné princípy fungovania mozgu a emócií. Neuromarketing, jeho vznik a etablovanie v marketingovej teórií. Aromachológia a jej uplatnenie v praxi.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00775-003, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF358.1 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.