Number of the records: 1
Neuromarketing a aromachológia v zdravotnej a sociálnej praxi
Title Neuromarketing a aromachológia v zdravotnej a sociálnej praxi Parallel title Neuromarketing and Aromachology in Health and Social Practise Author info Vanda Lieskovská Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document RELIK 2019 : The 12th International Scientific Conference : Reproduction of Human Capital - Mutual Links and Connections. S. 293-301 online. - Praha : University of Economics, Prague, 2019 / Löster Tomáš ; Langhamrová Jitka ; Vrabcová Jana ; RELIK 2019 International Scientific Conference. ISBN 978–80–245–2329-3 Note APVV-17-0564. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords neuromarketing * vzduch * emócie * služby zdravotnícke * služby sociálne Annotation Vymedzenie pojmov neuromarketing a aromachológia, fyziologická výstavba mozgu. Základné princípy fungovania mozgu a emócií. Neuromarketing, jeho vznik a etablovanie v marketingovej teórií. Aromachológia a jej uplatnenie v praxi. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00775-003, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 358.1 KB publicly available article
Number of the records: 1