Number of the records: 1
The Presentation of Automotive Brands in the On-Line Environment—The Perspective of KIA, Peugeot, Toyota and VW in the Slovak Republic
Title The Presentation of Automotive Brands in the On-Line Environment—The Perspective of KIA, Peugeot, Toyota and VW in the Slovak Republic Translation Prezentácia automobilových značiek v online prostredí - výhľad Kia, Peugeot, Toyota a VW v Slovenskej republike Author info Jakub Soviar, Martin Holubčík, Jozef Vodák, Miroslav Rechtorík, František Pollák Author Soviar Jakub Co-authors Holubčík Martin Vodák Jozef Rechtorík Miroslav Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Sustainability : [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability]. Vol. 11, no. 7 (2019), pp. [1-21] online. - Basel : MDPI. ISSN 2071-1050 Note APVV-15-0511. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords priemysel automobilový * marketing elektronický * reputácia podniku * internet * trh * Slovensko Annotation Analýza reputácie globálnych výrobcov automobilov na území Slovenska a strednej Európy. Ich vzájomné porovnanie. Public work category Scientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 01032-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 456.6 KB publicly available article
Number of the records: 1