Number of the records: 1
Marketing univerzít a zhodnotenie marketingovej podpory pomocou vybraného nástroja
Title Marketing univerzít a zhodnotenie marketingovej podpory pomocou vybraného nástroja Parallel title Marketing of Universities and Evaluation of Marketing Support by Selected Tool Author Andrejovský Pavol EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Co-authors Lacko Roman EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Source document Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 9, č. 2 (2019), s. 5-14 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2019. ISSN 1338-5224 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords univerzity * marketing * nástroje marketingové * siete sociálne * marketing elektronický Annotation Špecifiká marketingu univerzít. Komunikačná politika vrámci marketingu univerzity. Stav študentov Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity vo vybranom období. Analýza výsledkov Facebook fanpage Podnikovohospodárskej fakulty. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 01059-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1