Number of the records: 1
Existuje prepojenie medzi spotrebiteľským etnocentrizmom a kultúrnymi dimenziami?
Title Existuje prepojenie medzi spotrebiteľským etnocentrizmom a kultúrnymi dimenziami? Author info Marián Čvirik Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický a finanční výzkum - prezentace výsledků doktorandů : recenzovaný sborník příspěvků z 6. ročníku konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní, 19. června 2019, Praha. S. 16-27 online. - Praha : Nakladatelství Vysoké školy finanční a správní, 2019 ; Ekonomický a finanční výzkum - prezentace výsledků doktorandů konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní / Helísek Mojmír ; Klesla Arnošt. ISBN 978-80-7408-190-3 Note Príloha Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords spotrebitelia * kultúra * Európska únia * správanie spotrebiteľa * nákup * produkty Annotation Skúmanie miery spotrebiteľského etnocentrizmu vo vybraných krajinách Európskej únie v kontexte kultúrnych dimenzií. Význam pojmu kultúra. Dimenzie a ich vplyv na spotrebiteľské etnocentrické tendencie. Prepojenie jednotlivých kultúrnych rozmerov na spotrebiteľský etnocentrizmus. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00105-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 432.4 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1