Number of the records: 1  

Současná role marketingové komunikace jako nástroje strategického marketingu

  1. Title Současná role marketingové komunikace jako nástroje strategického marketingu
    Author infoLadislav Pátík
    Author Pátík Ladislav
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 1 (2020), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords komunikácia marketingová * stratégia marketingová * nástroje marketingové * reklama * marketing virálny * neuromarketing
    AnnotationSúčasný marketing predstavuje integrovanú filozofiu podnikania, ktorá preniká firemnými štruktúrami, je spotrebiteľsky a cieľovo orientovaná. Reaguje na spoločenské problémy (etika, životné prostredie...) a vedie firmy k zodpovednosti, ktorá je dobrovoľným záväzkom firmy k trvalej udržateľnosti rozvoja spoločnosti. Marketingová komunikácia ako súčasť marketingového riadenia má zásadnú úlohu v implementácii marketingovej stratégie. Kvalita implementácie je rozhodujúca pre splnenie firemných cieľov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2020: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.