Number of the records: 1
Is There Still Any Space for New Social Media? Tiktok is an Answer
SYS 0265112 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074207.8 035 $a 194341 $2 CREPC2 100 $a 20200701d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a Is There Still Any Space for New Social Media? Tiktok is an Answer $f Martin Kuchta, Monika Stanková 330 $a Hlavným cieľom tohto článku je identifikovať konkurenčnú výhodu TikToku ako platformy, ktorá výrazne priťahuje pozornosť spotrebiteľov. Hĺbkový rozhovor ako primárna výskumná metóda. Zistenia štúdie naznačujú, že konkurenčná výhoda nových platforiem sociálnych médií spočíva v prispôsobovaní sa neustále sa rozvíjajúcej spotrebiteľskej mediálnej spotrebe. 463 -1
$1 010 $a 978-80-572-0053-6 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia $d Zborník z vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov $f editor: Zora Hudíková, Lucia Škripcová $g recenzent: Zuzana Kvetanová, Zdenko Mago $v S. 128-136 online $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2020 $1 215 $a online 276 s. $1 710 12 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b Vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov $e Trnava, Slovensko $f 2.4.2020 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0077562 $a Kvetanová $b Zuzana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0078064 $a Mago $b Zdenko $4 675 541 1-
$a Je tu stále priestor pre nové sociálne média? Tiktok je odpoveď 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*0061117 $a aplikácie mobilné 700 -1
$3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKIO $4 070 $9 50 $f 1990- $T Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená 701 -1
$3 eu_un_auth*p0065132 $a Stanková $b Monika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1993- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200701 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1