Number of the records: 1
The Effect of Sensory Marketing From the Perspective of Neuromarketing
Title The Effect of Sensory Marketing From the Perspective of Neuromarketing Translation Účinok senzorického marketingu z pohľadu neuromarketingu Author info Pavel Rosenlacher, Jaromír Tichý Author Rosenlacher Pavel Co-authors Tichý Jaromír Source document Grant Journal : vědecký časopis. Roč. 9, č. 1 (2020), s. 77-80. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2020. ISSN 1805-0638 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * emócie * marketing * komunikácia marketingová Annotation Skúmanie, ktoré senzorické orgány vyvolávajú najviac emocionálnych reakcií v rámci subjektívneho hodnotenia produktu. Neuromarketingový výskum pomocou niekoľkých biomedicínskych metód. Sledovanie mozgovej aktivity pomocou EEG, ktorá určila nielen emocionálne reakcie, ale aj stupeň pozornosti, ktorú respondent venoval testovanému produktu. Sledovanie teploty povrchu kože, srdcová činnosť - pulz objemu krvi a galvanická odolnosť pokožky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 325.9 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1