Number of the records: 1
Official Site as a Tool of PR - Company Activities
Title Official Site as a Tool of PR - Company Activities Translation Oficiálne stránky ako nástroj PR - činnosti spoločnosti Author info Igor V. Ponomarenko, Vitaly O. Dovgopiаt Author Ponomarenko Igor V. Co-authors Dovgopiаt Vitaly O. Source document Actual Problems of Economics. No. 11 (2019), pp. 123-128. - Kiev : National Academy of Management, 2019. ISSN 1993-6788 Document kind schedule of articles from periodics Language Ukrainian Country of Edition Ukraine Keywords ruch cestovný * kancelárie cestovné * turistika * internet * reklama * vzťahy s verejnosťou * marketing Annotation Význam reklamy a public relations (PR) v oblasti cestovného ruchu je neoceniteľný. Zatiaľ čo cieľom reklamy je zvýšiť dopyt a predaj produktu cestovného ruchu, ktorý jednostranne ovplyvňuje cieľové publikum, PR - vzťahy s verejnosťou - sú založené na vzájomnej komunikácii s cieľovým publikom, sledujú dlhodobé ciele a vzťahy s verejnosťou poskytujú cestovným spoločnostiam správny obraz a snahu udržiavať pozitívny vzťah spoločnosti. Internet ako prostriedok predaja turistických produktov je na prvom mieste v modernej spoločnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 11
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 144.4 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1