Number of the records: 1
The Role of Influencers in the Consumer Decision-Making Process
Title The Role of Influencers in the Consumer Decision-Making Process Translation Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa Author info Štefan Žák, Mária Hasprová Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Globalization and Its Socio-Economic Consequences : "Sustainability in the Global-Knowledge Economy" : 19th International Scientific Conference. Pp. [1-7] online. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2020 / Klieštik Tomáš ; Globalization and Its Socio-Economic Consequences International Scientific Conference. ISSN 2261-2424 DOI 10.1051/shsconf/20207403014 Note VEGA 1/0657/1. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * influencer marketing Annotation Postavenie a role vplyvných osôb ako mienkotvorných činiteľov v prostredí sociálnych médií. Typológia, ovplyvňujúce faktory a intenzita vplyvu influencerov na rozhodovací proces spotrebiteľa na základe porovnania poznatkov z výsledkov globálnych výskumných štúdií a kvantitatívnej online výskumnej štúdie spracovanej autormi. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00336-003, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 272 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1