Number of the records: 1
The Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy
SYS 0273317 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20210428105625.3 100 $a 20210428a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a <The> Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy $f Ladislava Knihová 330 $a Cieľom tejto štúdie je identifikovať, analyzovať a interpretovať úlohu vzdelávacieho obsahu v stratégii digitálneho marketingu. Vzdelávací obsah, formáty a platformy sa skúmajú s cieľom navrhnúť účinné zmeny v koncepcii stratégií digitálnej komunikácie vhodných pre technologické značky. Autorka navrhla model vyhodnotenia zrelosti digitálnej komunikácie ako nástroj pre spoločnosti na vykonávanie spoľahlivého interného auditu procesov digitálnej komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0273309 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. $d Komunikácia dnes: vedecký časopis z oblasti masmédií a marketingovej komunikácie $v Vol. 12, no. 1 (2021), pp. 162-178 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2021 541 1-
$a Úloha vzdelávacieho obsahu v digitálnej marketingovej stratégii 610 1-
$9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002519 $a interakcia ekonomická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0074113 $a Knihová $b Ladislava $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210428 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1