Number of the records: 1
Impact of the Corona Crisis on Marketing Communication Focused on Tourism
Title Impact of the Corona Crisis on Marketing Communication Focused on Tourism Translation Dopad koronovej krízy na marketingovú komunikáciu zameranú na cestovný ruch Author info Tamás Darázs, Jarmila Šalgovičová Author Darázs Tamás Co-authors Šalgovičová Jarmila Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 1 (2021), pp. 148-160. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords pandémia * koronakríza * ruch cestovný * komunikácia * regióny Annotation Práca hodnotí matematickú analýzu údajov získaných od subjektov pôsobiacich v marketingovej komunikácii v regionálnom marketingu a cestovnom ruchu. Na základe vopred stanovených hypotéz tento výskum obsahuje kvantitatívne a kvalitatívne hodnotenie odpovedí subjektov a poskytuje komplexné vysvetlenie rôznych dopadov pandémie na aktivity subjektov, ktorých hlavnou činnosťou je práca s marketingom. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 946.3 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1