Number of the records: 1
Neuromarketing v modernej spoločnosti
Title Neuromarketing v modernej spoločnosti Author info Ivan Uher, Milena Švedová Author Uher Ivan Co-authors Švedová Milena Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 15, č. 4 (2020), s. 38-45. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2020.15.4.4 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * správanie * správanie spotrebiteľa * výskum marketingový Annotation Perspektíva, smerovanie a ďalšie výzvy neuromarketingu. Metodika neuromarketingu. Neuromarketingový výskum. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2020: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 195 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1