Number of the records: 1
Vplyv názorových vodcov na nákupné správanie spotrebiteľov
SYS 0274406 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20220131134018.7 035 $a 94d9940b-b484-463c-bf2c-90138bffc99d 100 $a 20210530d2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv názorových vodcov na nákupné správanie spotrebiteľov $e diplomová práca $f Lenka Procházková $g školiteľ: Štefan Žák 210 $a Bratislava $d 2021 215 $a 65 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*p0023380 $a Procházková $b Lenka $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $f 1971- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210530 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1