Number of the records: 1  

Využívanie moderných technológií v marketingu a ich vplyv na správanie spotrebiteľa

  1. Title Využívanie moderných technológií v marketingu a ich vplyv na správanie spotrebiteľa : diplomová práca
    Author infoKristína Tóthová, školiteľ: Marián Čvirik
    Author Tóthová Kristína
    Another authors Čvirik Marián (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2021. - 82 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number917100

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha344.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.