Number of the records: 1
Analysis of Digital Customer Communities in Terms of Their Interactions during the First Wave of the COVID-19 Pandemic
Title Analysis of Digital Customer Communities in Terms of Their Interactions during the First Wave of the COVID-19 Pandemic Translation Analýza digitálnych zákazníckych komunít z hľadiska ich interakcií počas prvej vlny pandémie COVID-19 Author info František Pollák, Roman Vavrek, Jan Váchal, Peter Markovič, Michal Konečný Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Vavrek Roman Váchal Jan Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Management & Marketing : The official journal of the Society for Business Excellence. Vol. 16, no. 2 (2021), pp. 134-151 online. - București : Editura Economică. ISSN 2069-8887 DOI 10.2478/mmcks-2021-0009 Note VEGA 1/0240/20. - VEGA 1/0140/21. - CE1158 ENTERtransfer. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Romania Keywords obchod elektronický * správanie spotrebiteľa * komunity * interakcia sociálna * siete sociálne * pandémia * koronavírus Annotation Identifikácia zmien v interakciách digitálnych zákazníckych komunít vybraných zástupcov elektronického obchodu na českom trhu. Údaje boli podrobené dôkladnej štatistickej analýze, aby sa identifikovali špecifiká, ktoré vyplynuli z vysoko neštandardnej situácie na trhu. Výsledky naznačili, že počas pandémie došlo k významnému prerozdeleniu interakcií z hľadiska ich načasovania, a to počas práce cez týždeň. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00348-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 756.1 KB publicly available article
Number of the records: 1