Number of the records: 1
Customer Experience Management: Underexplored Instrument for Customer Transformation
Title Customer Experience Management: Underexplored Instrument for Customer Transformation Translation Riadenie zákazníckej skúsenosti: Nepreskúmaný nástroj transformácie zákazníkov Author info David Havíř Author Havíř David Source document Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. Roč. 15, č. 37 (2021), s. 43-60. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2021. ISSN 1802-8527 DOI 10.13164/trends.2021.37.43 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords makromarketing * zákazníci * etika * transformácia Annotation Úloha, ktorú zohrávajú skúsenosti zákazníkov pri transformácii zákazníka, a vyvinutie teórie, ktorá spája súvisiace koncepty s cieľom umiestniť fenomén zákazníckej skúsenosti do kontextu makromarketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 37
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 630.9 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1