Number of the records: 1
Sensory Marketing
Title Sensory Marketing Translation Zmyslový marketing Author info František Pollák, Jakub Soviar, Roman Vavrek Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Soviar Jakub Vavrek Roman Source document Communication Management. Pp. [1-20] online. - London : InTech, 2021 / Pollák František ; Soviar Jakub ; Vavrek Roman. ISBN 978-1-83969-512-4 DOI 10.5772/intechopen.100378 Note VEGA 1/0140/21 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Great Britain Keywords marketing senzorický * nástroje marketingové * stratégia marketingová * inovácia * správanie spotrebiteľa * výhody konkurenčné * budovanie značky Annotation Zmyslový (senzorický) marketing ako relatívne nový pojem v dôsledku konkurenčného prostredia globálneho trhu, v rámci ktorého sú firmy konfrontované s neustálou potrebou hľadania efektívnych prístupov pre udržanie konkurenčnej výhody v boji o zákazníka. Aplikácia zmyslových marketingových nástrojov na procesy budovania značky. Problematika zmyslového marketingu so zameraním na skutočnosť, že len zohľadnením špecifík spojených so zmyslovým marketingom sa proces budovania značky stáva celistvým a udržateľným. Teoretický rámec a empirická časť predstavujúca popis vybraného experimentu zo série piatich experimentálnych výskumov. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00534-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.8 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1