Number of the records: 1  

Sensory Marketing

  1. SYS0279437
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083849.3
    017
    70
    $a 10.5772/intechopen.100378 $2 DOI
    035
      
    $a 430173 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20211104d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a GB
    200
    1-
    $a Sensory Marketing $f František Pollák, Jakub Soviar, Roman Vavrek
    301
      
    $a VEGA 1/0140/21
    330
      
    $a Zmyslový (senzorický) marketing ako relatívne nový pojem v dôsledku konkurenčného prostredia globálneho trhu, v rámci ktorého sú firmy konfrontované s neustálou potrebou hľadania efektívnych prístupov pre udržanie konkurenčnej výhody v boji o zákazníka. Aplikácia zmyslových marketingových nástrojov na procesy budovania značky. Problematika zmyslového marketingu so zameraním na skutočnosť, že len zohľadnením špecifík spojených so zmyslovým marketingom sa proces budovania značky stáva celistvým a udržateľným. Teoretický rámec a empirická časť predstavujúca popis vybraného experimentu zo série piatich experimentálnych výskumov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0280179 $1 010 $a 978-1-83969-512-4 $1 200 1 $a Communication Management $f Edited by: František Pollák; Co-Editors: Jakub Soviar, Roman Vavrek $v Pp. [1-20] online $1 210 $a London $c InTech $d 2021 $1 215 $a [200 s.] [10 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0040490 $a Soviar $b Jakub $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0057845 $a Vavrek $b Roman $4 340
    541
    1-
    $a Zmyslový marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0073340 $a marketing senzorický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $9 34 $f 1985- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0040490 $a Soviar $b Jakub $4 070 $9 33
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0057845 $a Vavrek $b Roman $4 070 $9 33
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20211104 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.