Number of the records: 1
Monitorovanie správania sa zákazníkov a rozhodovanie sa
Title Monitorovanie správania sa zákazníkov a rozhodovanie sa Author info Pavel Gežík Author Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Source document Marketing identity : zborník z Medzinárodnej vedeckej konferencie 9. november 2021. S. 45-51 online. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie, 2021 ; Marketing Identity 2021: New Changes, New Challenges. ISBN 978-80-572-0219-6 Note VEGA 1/0427/20 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords teória hier * správanie spotrebiteľa * predaj * rozhodovanie Annotation Príspevok popisuje princípy teórie hier pre lepšie pochopenie procesov rozhodovania sa a tak isto poukazuje na potrebu sledovania správania sa zákazníka v prostredí maloobchodu. Zároveň predstavuje nástroj Pygmalios analytics a metriky, ktoré sú sledované, agregované a zobrazované v tomto nástroji. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00873-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 917.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1