Number of the records: 1  

Monitorovanie správania sa zákazníkov a rozhodovanie sa

  1. Title Monitorovanie správania sa zákazníkov a rozhodovanie sa
    Author infoPavel Gežík
    Author Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Source documentMarketing identity : zborník z Medzinárodnej vedeckej konferencie 9. november 2021. S. 45-51 online. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie, 2021 ; Marketing Identity 2021: New Changes, New Challenges. ISBN 978-80-572-0219-6
    NoteVEGA 1/0427/20
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords teória hier * správanie spotrebiteľa * predaj * rozhodovanie
    AnnotationPríspevok popisuje princípy teórie hier pre lepšie pochopenie procesov rozhodovania sa a tak isto poukazuje na potrebu sledovania správania sa zákazníka v prostredí maloobchodu. Zároveň predstavuje nástroj Pygmalios analytics a metriky, ktoré sú sledované, agregované a zobrazované v tomto nástroji.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00873-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF917.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.