Number of the records: 1
Analysis of Shopping Behavior in the Furniture Segment During the Covid-19
Title Analysis of Shopping Behavior in the Furniture Segment During the Covid-19 Translation Analýza nákupného správania v segmente nábytku počas COVID-19 Author info Marek Kukura Author Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing Identity : New Changes, New Challenges : Conference Proceedings from the International Scientific Conference 9th November 2021 Online. Pp. 417-425 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021 / Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Madleňák Adam. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726 Note VEGA 1/0587/19 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords priemysel drevársky * priemysel nábytkársky * koronavírus * pandémia * správanie spotrebiteľa * nákup * nákup elektronický Annotation Nástup pandemických opatrení spôsobil zmeny v nákupnom správaní spotrebiteľov. Predaj nábytku rezistoval. Zákazník sa potrebuje nábytku dotknúť a vidieť jeho farbu. Pandemická situácia to neumožňuje. Slovenský nákupca nezostal konzervatívny, ale začal využívať online metódy na nákup nábytku. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00012-003, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 767.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1