Number of the records: 1  

Neuromarketing ako nástroj pre vytvorenie efektívnej marketingovej komunikácie

  1. Title Neuromarketing ako nástroj pre vytvorenie efektívnej marketingovej komunikácie : diplomová práca
    Author infoFilip Spevár, školiteľ: Janka Kopaničová
    Author Spevár Filip
    Another authors Kopaničová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2022. - 85 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number920731

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha932.9 KBpublicly available
    Elektronická verzia práce5.4 MBpublicly available

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.