Number of the records: 1
Udržitelnost z pohledu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko
Title Udržitelnost z pohledu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko Author info Václav Koukolíček Author Koukolíček Václav Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 3 (2022), s. 18-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * udržateľnosť * prostredie životné * spoločnosti * recyklácia odpadu * obaly * Česko * Slovensko Annotation Udržateľnosť ako strategická priorita spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Významné marketingové aktivity spoločnosti. Uhlíková neutralita do roku 2040, zelený vozový park, recyklovateľné PET fľaše, zlepšenie recyklovateľnosti obalov a KeelClip - unikátne riešenie z kartónového papiera. Podpora lokálnych komunít, partnerstvá s dosahom a pravideľný report udržateľnosti. Starostlivosť o vodu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 3
article
Number of the records: 1