Number of the records: 1  

Influence of Czech Consumers’ Education Level on Preferences for Sustainable Retailers and Products

  1. Title Influence of Czech Consumers’ Education Level on Preferences for Sustainable Retailers and Products
    TranslationVplyv úrovne vzdelania českých spotrebiteľov na preferencie udržateľných maloobchodníkov a produktov
    Author infoEva Jaderná, Hana Volfová
    Author Jaderná Eva
    Co-authors Volfová Hana
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 2 (2022), s. 26-41. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2022.17.2.3
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords zodpovednosť podniku spoločenská * maloobchod * správanie spotrebiteľa * udržateľnosť * vzdelanie * environmentalistika * prieskum * Česko
    AnnotationEnvironmentálne vzdelávanie a udržateľnosť. Nové fenomény v spotrebiteľskom správaní. Udržateľnosť v maloobchode. Vnímanie udržateľných predajcov a udržateľných produktov českými spotrebiteľmi - prezentácia výsledkov dotazníkového prieskumu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.