Number of the records: 1
Duopoly Pricing Strategy in Spatial Competition Using Constant-sum Games
Title Duopoly Pricing Strategy in Spatial Competition Using Constant-sum Games Translation Stratégia duopolného oceňovania v priestorovej konkurencii pomocou hier s konštantným súčtom Author info Patrícia Holzerová, Zuzana Čičková Author Holzerová Patrícia EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Co-authors Čičková Zuzana EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Source document Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. Vol. 11, no. 4 (2022), pp. 1439-1450. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309 DOI 10.18421/TEM114-03 Note VEGA 1/0427/20. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Serbia Keywords duopoly * hry * oceňovanie * konkurencia * súťaž hospodárska * trhy Annotation Priestorové hry zamerané na nedokonalú konkurenciu sú špecifickou oblasťou teórie hier zaoberajúcou sa správaním konkurentov na trhu. Tento článok sa zameriava na formuláciu a riešenie špecifickej jednokolovej priestorovej hry s konštantným súčtom dvoch hráčov, ktorí sa rozhodujú o umiestnení svojich pobočiek s cieľom prilákať zákazníkov a maximalizovať výnosy. Priestor je charakterizovaný grafom, v ktorom uzly predstavujú polohu zákazníkov a možné miesto poskytovania služieb. Hlavným cieľom je predstaviť problematiku stanovenia ceny produktu jedného hráča na základe vopred stanovenej ceny jeho súpera. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00584-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB publicly available article
Number of the records: 1