Number of the records: 1  

Duopoly Pricing Strategy in Spatial Competition Using Constant-sum Games

  1. Title Duopoly Pricing Strategy in Spatial Competition Using Constant-sum Games
    TranslationStratégia duopolného oceňovania v priestorovej konkurencii pomocou hier s konštantným súčtom
    Author infoPatrícia Holzerová, Zuzana Čičková
    Author Holzerová Patrícia EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Co-authors Čičková Zuzana EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Source document Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. Vol. 11, no. 4 (2022), pp. 1439-1450. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309
    DOI 10.18421/TEM114-03
    NoteVEGA 1/0427/20. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSerbia
    Keywords duopoly * hry * oceňovanie * konkurencia * súťaž hospodárska * trhy
    AnnotationPriestorové hry zamerané na nedokonalú konkurenciu sú špecifickou oblasťou teórie hier zaoberajúcou sa správaním konkurentov na trhu. Tento článok sa zameriava na formuláciu a riešenie špecifickej jednokolovej priestorovej hry s konštantným súčtom dvoch hráčov, ktorí sa rozhodujú o umiestnení svojich pobočiek s cieľom prilákať zákazníkov a maximalizovať výnosy. Priestor je charakterizovaný grafom, v ktorom uzly predstavujú polohu zákazníkov a možné miesto poskytovania služieb. Hlavným cieľom je predstaviť problematiku stanovenia ceny produktu jedného hráča na základe vopred stanovenej ceny jeho súpera.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00584-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.