Number of the records: 1
Influenceři, propagace a dobročinnost v datech českých i zahraničních výzkumů
Title Influenceři, propagace a dobročinnost v datech českých i zahraničních výzkumů Author info Eliška Morochovičová, Kristýna Kamlarová Author Morochovičová Eliška Co-authors Kamlarová Kristýna Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 4 (2022), s. 24-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords influencer marketing * komunikácia marketingová * propagácia * správanie spotrebiteľa * siete sociálne Annotation Menej ako tretina online užívateľov v Českej republike sleduje aspoň jedného influencera na sociálnych sieťach. Tieto internetové celebrity často spájajú svoje aktivity online s propagáciou rôznych značiek alebo služieb. Tá nemusí mať len formu platenej propagácie, ale môže niesť aj dôležité posolstvá alebo zvyšovať povedomie o charitatívnych aktivitách a fundraiseroch. A ako ukazujú údaje, rôzne formy spolupráce s influencermi na sociálnych sieťach prinášajú značkám a organizáciám ovocie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 4
article
Number of the records: 1