Number of the records: 1  

An Investigation Into the Use of Metadiscourse in Undergraduates’ Abstracts in Social Sciences

  1. SYS0290964
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230208083254.8
    017
    70
    $a 10.2478/topling-2022-0010 $2 DOI
    100
      
    $a 20230208a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a PL
    200
    1-
    $a An Investigation Into the Use of Metadiscourse in Undergraduates’ Abstracts in Social Sciences $f Lin Ruonan, Ghayth K. Shaker Al-Shaibani
    330
      
    $a Existuje len veľmi málo výskumov o použití metadiskurzných markerov v abstraktoch naprieč rôznymi disciplínami vo výskume vysokoškolákov ako začínajúcich výskumníkov a celkovo sa na túto tému urobilo málo kvalitatívneho výskumu v kontexte úrovní EFL a ESL. Účelom tejto štúdie je teda preskúmať použitie metadiskurzných markerov v abstraktoch študentov EFL a ESL v spoločenských vedách v troch disciplínach (anglický jazyk a komunikácia, masová komunikácia a psychológia) na Fakulte sociálnych vied a slobodných umení na UCSI University - malajzijská súkromná univerzita.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0290942 $1 011 $a 2199-6504 $1 200 1 $a Topics in Linguistics $b elektronický zdroj $v Vol. 23, Issue 2 (2022), pp. 36-49 $1 210 $a Varšava $c Sciendo $d 2022
    541
    1-
    $a Skúmanie používania metadiskurzu v abstraktoch študentov sociálnych vied
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0087177 $a Ruonan $b Lin $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0061278 $a Al-Shaibani $b Ghayth K. Shaker $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230208 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.